Sivut

perjantai 23. heinäkuuta 2010

Olin minäkin siellä!

Nimittäin blogipiknikillä Koffarissa torstaina.

Mukana messissä tyypeistä, jotka tunnen: Salka, AnneVee ja Bubble. Ja tyyppejä joiden blogeja myös luen: Peps, Nooruska ja Laura. Sekä muutamia minulle uusia tuttavuuksia. Kaikki oli niin mukavia ja oli oikein kiva ilta :) Enkä tuntenut oloani outsideriksi vaikka olenkin vain tällainen paskartelubloggaaja ;)

Tässä ois pari kuvaa Bubblelta ilman mitään sen kummempia sertifikaatteja tai lisenssejä. Mutta kiitos kuvista :)

Salkan kanssa jotain selitetään :D


Meitsin "mun täytyy nyt lähteä" mekon oikaisemistuokio.


Tämä ihan omasta kamerasta


En nyt ala sen enempää laittaan matskua, lukekaa muilta :D

Mutta ehdottomasti suuri kiitos miitin järkkääjille kun sain kutsun! Tykkään tällaisista ja ehdottomasti uudestaan!

15 kommenttia:

  1. Mä nauroin tuolle kuvalle kun selasin ne yöllä läpi, näyttää siltä kuin mä leikisti ampusin sut :DD Tai ainakin uhkaisin aseella, käsien asennot jotenkin ovat sen mukaiset :D

    Mutta oli hauskaa, ehdottomasti otetaan joskus uusiksi :)!

    VastaaPoista
  2. Miten se Bubble onkin ehtinyt jakaa kaikki nämä kuvat jo? Älyttömän nopeaa toimintaa! Kivaa oli ja ehdottomasti uusitaan!

    VastaaPoista
  3. Salka: Joo, toi oli kyllä hassu kuva :D Oli kyllä kivaa :)

    Nooruska: Bubble oli kyllä nopea, mutta niinhän se pitääkin, arvostan todella :)

    VastaaPoista
  4. Must oli just hyvä, että paikalla oli erilaisia bloggaajia, oli sellanen maanläheinen tunnelma. En tiiä miten viihtyisin jossain sponsoritapahtumassa, vaik tuskin mua sellaseen ees kutsuttais :D Ellei se ois sit just joku Serlan järjestämä.

    VastaaPoista
  5. Peps: Jep, oli mahtavaa että oli erilaisia bloggaajia, ja eihän se pelkkä blogin aihepiiri ihmisestä vielä paljoa kerro. Tai siis että livejuttua irtoaa muistakin aiheista tietenkin xD Ooh, Serlan sponssitapahtuma oisi niin kova juttu! Mulla on muuten sellainen Serlan pehmo-oravareppu! Täytyykin ujuttaa se johonkin kuvaan joskus xD

    VastaaPoista
  6. Ei tietenkään kerro, mutta jos esim blogi käsittelis vaan pelkkää hai fäsööniä tai kalastusta enkä tuntis tyyppiä entuudestaan niin mun ois vaikeeta avata keskustelu, kun en tietäis et mistä se niinku tykkää.

    Ne oravat oli ainaki kovaa kamaa siel kirppiksel mis olin töissä. Keräilyharvinaisuuksia tms. Eli kandee ujuttaa se johonki kuvaan niin sun arvostus nousee silmissä!

    VastaaPoista
  7. Peps: Juu, tiedän mitä tarkotat :) Ooh, keräilyharvinaisuus! Vedän sillä hyvät rahat viel joskus! Pitääkin ujuttaa se tosiaan kuvaan joskus.

    VastaaPoista
  8. Oooh, toivottavasti mäkin pääsen Serlan tapahtumiin mukaan! :D

    Oli kivaa, kiitokset vielä kerran kaikille ^____^ Ja niin, aattelin laittaa kuvat samantien jakoon, koska tiesin että muuten ne sitte jää :D

    VastaaPoista
  9. Bubble: Nyt kun vielä saisi Serlan kiinnostumaan meistä ja meidän mainostuspotentiaalista! Tosiaan mahtavaa kun kuvat heti koska muuten ne tosiaan jäis ja tyypit ehtis kirjoittaan merkintänsä ilman niitä. Kiitti vielä kuvista siis :)

    VastaaPoista
  10. Ää, se olis tosi kivaa joskus tavata livenä niitä joitten blogeja lukee....

    VastaaPoista
  11. Velma: Jos näitä tulee lisää, pitää vinkata että oisit kiinnostunut :)

    VastaaPoista
  12. Joo, vinkkaa vaan. :) Kun ne toiset miitit on olleet tyyliin Tampereella eikä sinne asti oo vielä tullut mentyä...

    Mä muuten oon ihan varma että mä olen bongannut sut livenä joskus. Mä luulen, että me ollaan oltu samassa insinöörikoulussa ja samoissa joulutöissä pari vuotta sitten. (ei tässä varmaan voi tarkemmin analysoida, kun en tiedä minkä kaiken haluat täällä näkyvän julkisesti)

    VastaaPoista
  13. Velma: Mä opiskelin EVTEKin Vantaan yksikössä, sen mä voin kertoa koska olen kuitenkin kertonut minkä alan insinööri olen ja niitä ei oikein muualta pk-seudulla tule :D Mutta joulutöissä, hmm. En muistaakseni ole ollut joululomilla töissä, muina loma-aikoina kylläkin.

    VastaaPoista
  14. Hahaa, no ainaki koulu meni sitten oikein (ei mun alan insinöörejäkään muualta tule, itse en tosin valmistunut). :) Mutta sit siellä töissä on kyllä ollut joku muu ihan samannäköinen.... Et satu tuntemaan ketää omaa kaksoisolentoasi? :D

    VastaaPoista
  15. Velma: Joku on joskus sanonut että mulla on kaksoisolento Jyväskylässä xD Mut joo, en tiedä :D

    VastaaPoista